Click to listen highlighted text!

– 2020. Przetarg nieograniczony D.271.8.2020 pn. “Remont ulicy Leśnej w Krasnobrodzie od km 0+000,00 do km 0+382,69”

D.271.8.2020

Krasnobród, dnia 21.12.2020r.

Przetarg nieograniczony “Remont ulicy Leśnej w Krasnobrodzie od km 0+000,00 do km 0+382,69”

I. Nazwa oraz adres zamawiającego:

Gmina Krasnobród

ul. 3-go Maja 36

22-440 Krasnobród

tel. 84 660 76 91, fax. 84 660 76 91

e-mail: um@krasnobrod.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 i Dz.U. z 2020 r., poz. 1086 z późn. zm.) o wartości szacunkowej niższej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z “Remontem ulicy Leśnej w Krasnobrodzie od km 0+000,00 do km 0+382,69”. Szczegółowy opis wykonania i zakresu robót zawarty jest w Materiałach do zgłoszenia robót oraz w Szczegółowej specyfikacji technicznej – SST stanowiące załączniki do SIWZ (Materiały do zgłoszenia robót- załącznik nr 9.1 i SST – załącznik nr 9.2), a także Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonastwach i odbioru robót. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny robót.

IV. Postępowanie o udzielenie z załącznikami zostało udostępnione:

na stronie internetowej Gminy Krasnobród: www.krasnobrod.pl w zakładce “przetargi”, w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 769371-N-2020 z dnia 21.12.2020r.

V. Termin i miejsce składani ofert:

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 05.01.2021r. do godz. 10:00.

Oferty w postaci papierowej można przesyłac poczta na adres Zamawiającego lub złożyć w Urzędzie Miejskim w Krasnobrodzie, ul. 3-go Maja 36, 22-440 Krasnobród.

UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: do dnia 08.01.2021r. do godz. 10:00

VI. Osoby do kontaktu w sprawie zamówienia:

Małgorzata Miecznik – Borkowska – inspektor ds. funduszy unijnych, faks. 84 660 76 91 wew. 15

Kacper Górnik – referent ds. drogownictwa, faks. 84 660 76 91 wew. 15

Pliki do pobrania

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY D.271.8.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

MODYFIKACJA SIWZ Z DN. 30.12.2020 R.ZAŁĄCZNIK NR 9.3 DO SIWZ PRZEDMIAR ROBÓT – ZMIENIONY

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Z DN. 30.12.2020 R.

ZAPYTANIA DO SIWZ WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI ZAMAWIAJĄCEGO

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR 769371-N-2020

SIWZ

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ – Formularz ofertowy

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ – Wykaz robót budowlanych

ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ – Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego

ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ – Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępniania zasobówZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ – Projekt umowy

ZAŁĄCZNIK NR 9.1 DO SIWZ – Materiały do zgłoszenia robót

ZAŁĄCZNIK NR 9.2 DO SIWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna

ZAŁĄCZNIK NR 9.3 DO SIWZ – Przedmiar robót

Wróć go góry
Obrazek przedstawia oznakowania dla projektu: Fundusze Europejskie (program regionalny), flagę Rzeczpospolitej Polskiej, logo województwa lubelskiego wraz z hasłem - Smakuj życie! - oraz flagę Unii Europejskiej. Click to listen highlighted text!