Click to listen highlighted text!

– Rodowita z Roztocza-oferty pracy: Inżynier / Inżynierka projektów, Specjalista / Specjalistka ds. Łańcucha Dostaw

Jesteśmy zespołem, o dużych ambicjach i znaczącej skali działań. Razem zmieniamy rynek wody w Polsce. Stworzyliśmy i rozwijamy wyjątkową markę wody mineralnej – Rodowita z Roztocza.

Dołącz do nas, do ludzi, którzy na co dzień tworzą, podejmują decyzje i wdrażają w życie działania – tu i teraz. Działamy szybko i elastycznie – nie doświadczysz u nas serii całodziennych spotkań nad jednym tematem. Twoja rekomendacja może zostać przyjęta nawet podczas pierwszej prezentacji czy rozmowy i tego samego dnia zaczynasz ją wdrażać. Angażujemy się w szereg lokalnych inicjatyw – na pewno nie raz zawitasz na Roztoczu, u naszego źródła 😊

Oferujemy i cenimy sobie otwartość na nowe rozwiązania i przyjacielską atmosferę, dołącz do naszej Wilczej Watahy!

 

Stanowisko: Inżynier / Inżynierka projektów

Miejsce pracy: Grabnik

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Zapewnianie wysokiej jakości przygotowania i realizacji zadań inwestycyjnych, poprzez dobór rozwiązań technicznych, w oparciu o najlepsze praktyki w tej dziedzinie,
  • Opracowywanie założeń do nowych linii produkcyjnych i rozwiązań technicznych,
  • Kompleksowe zarządzanie realizacją projektów budowlanych, w tym nadzór nad przebiegiem kontraktu od jego rozpoczęcia do zakończenia,
  • Wykonywanie analiz finansowych dostępnych rozwiązań oraz przedstawianie wariantów sposobów realizacji inwestycji, przygotowywanie harmonogramu inwestycji, opracowywanie i przygotowywanie CAPEX oraz kontrolowanie terminowości realizacji,
  • Tworzenie założeń projektu, zbieranie niezbędnych danych i przygotowywanie zapytań ofertowych: selekcja ofert od potencjalnych wykonawców, negocjacje z wykonawcami i dostawcami oraz przygotowywanie umów,
  • Współpraca z dostawcami urządzeń, instalacji oraz linii produkcyjnych w zakresie obsługi i serwisu urządzeń,
  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami krajowymi i zagranicznym,
  • Wspomaganie zrównoważonego rozwoju poszczególnych wydziałów, jak i całej fabryki, w trakcie identyfikacji projektów inwestycyjnych i długoterminowych planów rozwoju fabryki, zgodnych z programem rozwoju biznesu,
  • Zapewnienie i przekazanie dokumentacji technicznej użytkowanych maszyn, urządzeń i instalacji produkcyjnych oraz nadzór nad zbiorem dokumentacji na potrzeby działu,
  • Organizowanie i uczestniczenie w szkoleniach dla pracowników w zakresie obsługi nowych urządzeń i instalacji technicznych,
  • Uczestniczenie w optymalizacji procesów technologicznych przy współpracy z Działem Produkcji i Marketingu,
  • Opracowywanie planów, zestawień, raportów, informacji i analiz – zgodnie z wymaganiami przełożonych.

Szukamy osoby, która ma:

  • Wykształcenie techniczne (preferowane wyższe w obszarze automatyki, mechaniki, inżynierii przemysłowej, budownictwo lub pokrewne),
  • Doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych w firmach produkcyjnych (mile widziana branża spożywcza),
  • Wiedza na temat procesu budowlanego, norm i warunków technicznych wykonywania prac budowlanych,
  • Znajomość języka angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym,
  • Znajomość obsługi programów typu AutoCAD, MS Project, MS Excel,
  • Umiejętności logicznego i analitycznego rozwiązywania problemów, zmysł przestrzenny,
  • Zdolności komunikacyjne, przywódcze i organizacyjne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system wynagradzania,
  • Pakiet benefitów (np. opieka medyczna dla Pracownika i jego rodziny, ubezpieczenie życiowe grupowe, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, karta lunchowa),
  • Narzędzia pracy – telefon, laptop,
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kompetencji w zespole kreatywnych osób,
  • Szansę zdobycia unikalnych doświadczeń.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania za pomocą poniższego linku:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=f8d8c07eb08e474cb4cac667068cbbcf

 


Stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. Łańcucha Dostaw

Miejsce pracy: Grabnik

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Wprowadzanie i zarządzanie zamówieniami Klientów,
  • Koordynowanie działań TSL w firmie w celu zapewnienia ciągłości produkcji,
  • Sprawdzanie zgodności przyjmowanych towarów,
  • Praca z systemami WMS – wprowadzanie wejść/wyjść magazynowych, administrowanie danymi w systemie,
  • Dbanie o prawidłowy stan i rotację zapasów (palety),
  • Koordynacja transportu zewnętrznego pod kątem jego optymalnego wykorzystania, planowanie tras dostawczych z uwzględnieniem zasobów i potrzeb dystrybucyjnych, z uwzględnieniem jak najlepszej efektywności kosztowej tras,
  • Obsługa wysyłek i dostaw – załadunki i rozładunki,
  • Współpraca z firmami transportowymi, magazynami zewnętrznymi,
  • Weryfikowanie faktur transportowych,
  • Budowanie i dbanie o właściwe relacje z Klientami i dostawcami,
  • Dbanie o prawidłowy stan informacji w XL, opracowywanie raportów,
  • Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji i niezgodności w dostawach i cenach, wystawianie korekt, współpraca z zespołem sprzedaży w tym zakresie,
  • Prace porządkowe oraz związane z gospodarowaniem odpadami,
  • Aktywne uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, szkoleniach obejmujących zakres TSL,
  • Tworzenie procedur i instrukcji logistycznych,
  • Udział w procesie wdrażania nowych projektów.

Szukamy osoby, która ma:

  • Mile widziane wykształcenie wyższe (preferowane o profilu logistycznym bądź pokrewnym),
  • Mile widziane 2-letnie doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku, znajomość przepisów i zagadnień związanych z obszarem TSL,
  • Znajomość zagadnień z zakresu logistyki,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolność podejmowania decyzji, wyznaczania priorytetów oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, chęć podnoszenia własnych kwalifikacji,
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu Office (Excel, Word),
  • Znajomość narzędzi Lean Manufacturing takich jak, 5S, Kanban, JIT, JIS będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości programu Comarch będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie w realizacji celów,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnym, rozwijającym się zakładzie produkcyjnym,
  • Wynagrodzenie adekwatne do pełnionych obowiązków / zajmowanego stanowiska,
  • Pakiet benefitów (np. opieka medyczna dla Pracownika i jego rodziny, ubezpieczenie życiowe grupowe, dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin, karta lunchowa),
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania za pomocą poniższego linku:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3e830e668367489b81e295e08087a574

Wróć go góry
Obrazek przedstawia oznakowania dla projektu: Fundusze Europejskie (program regionalny), flagę Rzeczpospolitej Polskiej, logo województwa lubelskiego wraz z hasłem - Smakuj życie! - oraz flagę Unii Europejskiej. Click to listen highlighted text!