Click to listen highlighted text!

– “RODOWITA Z ROZTOCZA” sp. z o.o. Producent naturalnej wody mineralnej – Rodowita z Roztocza, poszukuje osoby do swojego zespołu.

Specjalista ds. Administracji

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie, nadzór i rozwój efektywności obiegu informacji i dokumentacji w spółce (procedowanie, kompletowanie, archiwizowanie),
  • Inicjowanie nowych rozwiązań prowadzących do usprawnienia funkcjonowania biura i obsługiwanych procesów,
  • Planowanie i koordynacja zadań oraz nadzór w zakresie utrzymywania w pełnej sprawności technicznej, eksploatacyjnej nieruchomości i obiektów, np. przeglądy, sprzątanie, kontrakty ogrodnicze,
  • Współpraca z urzędami, oraz innymi podmiotami zewnętrznymi,
  • Planowanie, zamawianie surowców i opakowań,
  • Wysyłka i odbiór towarów przychodzących,
  • Sporządzanie i rejestrowanie dokumentów obrotu magazynowego w systemie ERP,
  • Przygotowanie zestawień, raportów,
  • Wszelkie formalności związane z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umów o pracę, prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
  • Nadzór nad terminowością wykonywania badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,
  • Nadzór nad terminowością wykonywania szkoleń BHP i przeciwpożarowych pracowników,
  • Nadzór i zarzadzanie ochroną obiektu,
  • Współpraca z dostawcami IT,
  • Prace porządkowe oraz związane z gospodarowaniem odpadami,
  • Administracja ogólna.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego kierunkowego (wykształcenie: techniczne, administracyjne),
  • Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Dbałości o procedury i dokumenty,
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych,
  • dobrej znajomości jez. angielskiego,
  • Operatywności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy, umiejętności analitycznego myślenia,
  • Samodzielności i dużego zaangażowania w pracę,
  • Chęci zdobywania wiedzy i nabywania doświadczeń,
  • Wrażliwości społecznej, angażowania się w projekty CSR’owe,
  • Prawa jazdy kategorii B,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Gotowości do pracy w systemie zmianowym,
  • Doświadczenie w obszarze zakupów w branży logistycznej lub produkcyjnej będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości programu Comarch XL będzie dodatkowym atutem.
  • Mile widziana znajomość zasad TPM, LEAN.

Kandydat powinien mieszkać w odległości około 45 minut od fabryki.

CV można składać na adres : praca.nativiana@gmail.com

Wróć go góry
Obrazek przedstawia oznakowania dla projektu: Fundusze Europejskie (program regionalny), flagę Rzeczpospolitej Polskiej, logo województwa lubelskiego wraz z hasłem - Smakuj życie! - oraz flagę Unii Europejskiej. Click to listen highlighted text!