WNIOSEK O WPIS, ZMIANĘ WPISU, ZAWIESZENIE, WZNOWIENIE I WYKREŚLENIE DO CENTRALNEJ EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ osoba fizyczna składa za pośrednictwem formularza elektronicznego dostępnego na stronie internetowej CEIDG, w Biuletynie Informacji Publicznej ministra właściwego do spraw gospodarki www.ceidg.gov.pl. System teleinformatyczny CEIDG przesyła wnioskodawcy na wskazany adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia wniosku. Wniosek o wpis do CEIDG może być również złożony w formie papierowej w wybranym przez przedsiębiorcę urzędzie gminy osobiście, wówczas organ gminy potwierdza tożsamość wnioskodawcy lub wysłany listem poleconym, wówczas wniosek opatrzony jest własnoręcznym podpisem wnioskodawcy, którego własnoręczność poświadczona musi być przez notariusza.
Informacji dotyczących rejestracji działalności gospodarczej można uzyskać pod numerem infolinii 801055088, natomiast pytania w przedmiotowej sprawie należy kierować pod adres e-mail: epk@mg.gov.pl lub ceidg@mg.gov.pl
Wniosek o wpis do CEIDG nie podlega opłacie.
Pliki do pobrania
ceidg-1_w183_2017-06-09
ceidg-mw_w1-8-3_2017-04-10
ceidg-pn_w183_2017-06-09
ceidg-popr_w1-8-3_2017-04-10
ceidg-rb_w1-8-3_2017-04-10
ceidg-rd_w1-8-3_2017-04-10
ceidg-sc_w1-8-3_2017-04-10
instrukcja_ceidg-06062016